ååh vill verkligen ha sommar

åååh jag vill verkligen ha sommar nu.
Det är så mysigt att ha sommar inte vintern men vintern kan vara mysig om solen är framme.
Då är det så mysigt och snön glittrar härligt härligt.
Nu har det varit så kallt så då har det inte varit roligt alls.
Saknar sommaren minna hela sommaren 2010 den var så grym.
många fina minnen som du och jag har gjort.
tex my oh my är den bästa minnet asså.
träffa killar va väl inget vidare kanske ?
men det är väl sånt man får ta ibland.
Men nu hoppas jag att sommaren 2011 blir skit kul.
Jag ska faan i mig ta och åka till Sandhamn med dig och ha det så jävla kul sola och bli brun och fin ♥
Det är så vackert och mysigt på sandhamn.
Nu så hoppas jag att det kommer bli så hett i sommar ♥
_
Det är så vackert på sandhamn på sommaren.

Kommentarer
Postat av: cissi

jaa åka till sandhamn mst vi göra<33333333

2010-12-05 @ 23:46:35
URL: http://chl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0