äntligen ett nytt år

Jag tycker tiden har gått så fort så man har inte ens hunnit tänka efter..
Dagarna flyter på rätt segt men endå så är det redan 2011.
Alla minnen med dig under hela sommaren 2010 kan aldrig slå rekordet :P
om vi nu inte gör det i sommar med.
Det är härligt å tänka på alla gamla minnen med dig ♥
hoppas 2011s sommar kommer bli lika bra som 2010s sommar :P
tänk och bara sitta med dig å dra ut alla stunder tsm med dig dt e helt underbart asså.
Minns du när vi satt på ön du och jag tsm dt va faan mysigt asså.. bara du och jag och dom andra solade på bryggan långt borta ifrån oss :P
Jag har härliga stunder med dig och för alltid ♥♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

me too <3 ti amo, mi manchi bby <3

2011-01-03 @ 19:19:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0