Cecilia Förlååt för allt



  Saknar deej som faan
vi har alltid gjort roliga saker tillsamans.
Du är för bäst och du fattar vad jag menar och det är ingen annan som gör det.
Men jag har ju redan uppnått mitt mål genom att vara kvar här.
Men jag skulle bara vilja säga förlåt till dig för att jag har varit en idiot och så.
 Jag har varit nere för länge och att det inte funkar..
Jag vill verkligen säga förlåt till dig.
 

                                                                                                 

I ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ♥  
★ξmεli  


Kommentarer
Postat av: Cissi

äälskar dig såå much (L)

du behöver inte ens säja förlåt te mej, förstår dej ju 100% jag gör allt för dej å ja finns alltid här för dej!

2009-10-05 @ 22:03:42
URL: http://chl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0