Hallon och Jordgubben föralltid

Jaa idag får man ju vara med deej gumman det ska ju bli kul å få vara med deej.
Har ju saknat deej för mkt ju har ju liter mkt å berätta för deej som du måste få veta asså.
Jag väntar bara tills du är hemma så kommer jag hem till dig men självklart så möter jag upp deej ju. 
    Hallon Hjärta Jordgubben



Mna kan aldrig glömma den speciella relationen vi har haft med varandra
har alltid haft det så kul enda sen vi träffades ju
men klart att det kan bli lite bråk men vi ler oftast sen efter så det går inte att bråka ju.
Men jag vill att hon ska veta att jag älskar henne kanske svårt å visa det men jag ska göra så att hon fattar
hur mycket hon betydet för meej.
Om hon inte hade funnits skulle jag vaar den ensamaste på jorden finns ingen som henne.

I ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤ♥  
★ξmεli  


Kommentarer
Postat av: cissi

hahahha vilken bild på mej fyffaaasannannaanna



älllskar dej med! u betyder otroligt mkt för mej! <3

2009-10-28 @ 20:58:42
URL: http://chl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0