E hjärta C

Det har varit jätte kul och vara med dig under helgen förutom söndagen och så fick man se dig på Måndag.
Du lyser ju upp så man blir ju glad när man träffar dej ju.
jag vill bara att du ska veta att du betyder allt för mig kan inte förklara hur mkt du betyder för mej.
Det bästa jag vet är när vi skrattar tillsammans vi skrattar oftast åt samma saker det e ju det som e så skönt att man skrattar till samma sak.
Vi har aldrig tråkigt tillsammans vi hittar på massa saker tillsammans.
Men det roligaste va ju i Måndags när det bara var du och jag som skrattade å alla såg ju sura ut.
Han va ju rolig om man hörde hans röst ju.
Helt klart när vi ser varandra så börjar vi ju och skratta det är det som är så underbart.
Ingen har fått mej att skratta så och göra mej lycklig när man är med ngn.
Älskar deej för evighet även om man bråkar ibland men du finns alltid i hjärtat hela mitt liv.

Kommentarer
Postat av: cassie

tack för att du finns!<333 m dej har man alltid roligt! man kan skratta åt ingenting m dej. u fattar endå. u är inte som någon annan. m dej kan man tell va man tycker. unndeerbart att u finns i mitt liv. tack! skööönnt att man ses imorrn igen<333333333333 haha i månd ja hahha d va ju ba vi som garvade hahha. han va ju lustig å knäppgök

2010-04-15 @ 18:34:08
URL: http://chl.blogg.se/
Postat av: din älskling

Hahah aah det va kul som faan. Skönt å skratta ut sig ngn gång ju. Men helt klart att det kan vara skönt att gråta ut sig om det är ngt allvarligt ju.

Love u älskar å skratta tsm med deej ju det e så underbart att skratta tsm med deej.

2010-04-18 @ 19:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0