2005 - 2010



Åren går snabbt med dej gumman
Vi har alltid kul.
Men vi hade faan kul sist du sov hos mej.
Vi tänkte på samma saker då vi såg han med kryckan hah.
pupupupu ordet va faan roligaste när vi började bli trötta för det var ju roligt då.
Men han hade ju endå en perfekt höjd för en del saker hah.
som tex. bordet va ju en av de som vi komdå.. hah
Men han andvänder säkert ordet pupupu när han gör det oxå hah
Undra vad han tänkte på när han såg dej och mej..
Men han kan jag ju se faan varjedag men jag undviker honom.
Faaan att han går i samma skola som mej ju.

Men det är alltid kul att vara med deej man skrattar ju så  man får ont i magen.
Hahahah men sist fick vi så jävla ont i magen när vi hade skrattar så jävla mkt ju.
Men det va endå underbart att skratta med deej.



Ler du ler jag
Ler jag så ler du
Ler vi båda så ler vi mot varandra





PUPUPUPUPUPUPU
Hela dagen låååånga hahha
                                                                    


                                                          


Kommentarer
Postat av: CASSIE

Hahhaha Lskar dej som faaan. Va fin bilden e<333 gillar den skarpt

2010-02-02 @ 19:31:21
URL: http://chl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0