CeCe hah

Jag och cecilia va i tisdags, det var as kul.
Vi hade skoj vi prata och skratta.
Kom väl på ngt med Cece hah det va grymt gjort av oss :p hah
Sen var det gott med lite chips och cola sen prata vidare.
Hennes mamma tyckte inte att vi skulle vara vaken så länge, men det blev kanske för sent.
Vi gick och la oss typ vid halv 5 eller 5 på morgonen det var försent.
Men annars brukar man sova länge men ovanligt jag vakna innan henne, men jag sov när hon va på toa
när hon kom tillbaks så fråga hon om jag ville sova mer jag va bar tyst så hon tog det som att vi skulle sova mer.
Men vi somnade iaaf om.. efter en stund så vakna jag, jag lät henne sova en stund till.
Men jag väckte henne och hon märkte nog inget att jag putta på henne.
Jag gick upp och klädde på mig mina  kläder sen så kolla jag på henne.
Jag tyckte hon inte behövde sova så länge men sen så satte jag mej på henne då minnas vaknade hon ju hah.
Sen hade vi lika kul på morgonen oxå blablabla..
Senare på eftermiddagen åkte jag hem.




Hahah love u cecilia du e för bäst.





                                                                      


Kommentarer
Postat av: CASSIE

Hahhaha

2010-01-16 @ 19:36:48
URL: http://chl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0