Cecilia



Tänk hur underbar hon är som vän.
Hon ställer upp om man verkligen behöver en,
hon fattar precis vad jag menar vi förstår varandra.
Du sprider ju också gläden till folk.
Du kanske vill rätt mycket i ditt liv men du tar allt för fort ibland.
Hon kan vara dålig på att lyssna på mig om jag har rätt eller fel, men jag klarar mej oftast.
Hon går till mig om hon hade märkt att jag hade rätt om saker å ting.
Men hur som helst så e hon en underbarkompis
och jag älskar henne exakt lika mycket som innan.
Men jag kanske inte har visat det till henne.
Men hon har inte heller visat för mkt heller men det kommer snart att vi visar för mycket.
Jäg älskar dig föralltid och kommer göra det hela livet.


Hur länge vi har varit bästisar.
2005 - 2009
snart är det 2010 



 
                                                                 


Kommentarer
Postat av: cissi

aaaw haha älskar dej så <3

2009-12-27 @ 22:03:21
URL: http://chl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0