Hade tråkigt inget å göra

Din kropp:
hur lång är du: 175
hur mycket väger du: ca. 65 - 59
vilken sko storlek har du: 38 - 39
är du nöjd med din kropp: Ibland, ibland inte hah
skulle du kunna plastikoperera dig: Neej vrf det?
välj en sak du tycker är fulast med dig: Nja, jag venne
vilken ögonfärg har du: Blågröna
vilken hårfärg har du: Blond
har du lång överkropp: Jaa typ
har du långa armar: Långa vet jag inte men rätt långa
har du långa naglar: Just nu men inte så långa
har du en finne just nu: Jo bara en tror jag


Dina känslor, tankar och humör:

hur är ditt humör nu: Ganska glad ganska arg ganska ledsen, känns så just nu
vad tänker du på just nu: På den jag vill ha i mitt liv  <3

saknar du någon just nu: Jaa varjedag
gillar du någon: Jaa
är du kär: Kär å kär va ska man säga
är någon kär i dig: Nja, det vet jag ju inte
älskar du någon: Jaa <3
hatar du någon: Nja finns en del jag hatar
hur är du om du är hungrig: Börjar äta massa onyttigt  c(=
hur är du om du är trött: Jag skrattar hela tiden, blir mer kitlig oxå  =)
om du sovit i tre timmar: Blir lätt irre om ngn irre meej

Dina önskningar:
du skulle egentligen velat heta: Therese
du skulle egentligen velat bo: Italien
din högsta önskan är: Att ha en egen lägenhet
du skulle vilja ha: Vet inte =/

Ditt rum:

vilken färg är det i ditt rum: vit vägg med blommar på
har du en tv i ditt rum: Jaa
har du en dator i ditt rum: Jaa en bärbar
har du en säng i ditt rum: Jaa
vilken färg är ditt påslakan: Blå med en häst på hah
har du kläder på ditt golv: Jaa alltid
har du tidningar på ditt golv: Jaa ibland
har du något annat på ditt golv: Nja inte just nu men ibland



                                                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0