Jag saknar deej

Saknar deej för varjedag som kommer och går.
Jag vill bara prata med deej varje sek varje min varje timme.
Du är lixsom för underbrar att prata med,
om jag nu bara kunde visa dig hur mycket du betyder för mig.
Du gör mig glad och lycklig för varjedag som kommer ju.
När du inte är inne så blir dagen inte så toppen bra dag.
Jag vill bara att du ska veta att jag alltid kommmer att ÄLSKA DIG! ♥
Det spelar ingen roll vad som en händer så kommer jag alltid att ÄLSKA DIG
Du kommmer alltid betyda något speciellt för mig.
Jag kommer aldrig att lämna dig!!
ÄLSKAR DIG FÖRALLTID 



                                             


Kommentarer
Postat av: cassie

sweeet tror ja vet vem ghhaha:D

2009-12-12 @ 19:24:05
URL: http://chl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0