Riksäpplet

Besökte en skolan idag som heter Riksäpplet
Jag kollade hur skolan skulle vara där lite kris med Kommunen.
Kommunen fixade skolan där på Riksäpplet.
Blev förvånad att det var många som var trevliga och gick fram och hälsade och sa vem dom var.
Det var ju kul att dom hälsade och sa deras namn.
Men jag har inget minne vad dom heter.
Ska börja där på Måndag fram till Fredag sen ere möte på Fredagen.
Då ska jag prata med en som kommer ifrån kommunen.
Så man vet aldrig vad som kommer hända nu..
Om jag nu ska börja på Riksäpplet eller om jag ska återvända till Edicon.
Edicon är ju en bra skola, den är liten fast det är ju skönt inte så många elever heller.
Riksäpplet kan jag inte säga så mycket kan få veta mer nästa vecka.
Men jag kan få ett mer beslut senare om vilken skola jag ska börja och gå i så.
(jag berättar mer på fredagen vad som händer och vad vi har bestämt om det blir Edicon eller Riksäpplet)
(Edicon inte på hemma plan , Riksäpplet på hemma plan) c(=



Riksäpplet





                                                          


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0