Stjärnorna Avslöjar så förlorade vi oskulden!



Paris Hilton
Paris Hilton förlorade oskulden nnär hon var 15 år.
Det avslöjar Randy Spelling, bror till Bevely Hills- stjärnan Tori Spelling, som vis den tidspunkten var tillsammans med den två år yngre arvtagerskan.
- Vi åkte till Palm Springs över en helg, men vi var tvunga att checka in på hotell under ett falskt namn eftersom hennes farmor såg efter henne.
Hon var 15 , jag var 17.
Plötsligt hörde vi hur det knackade på dörren och när jag kikade ut så står hennes farmor där.
Sedan ser jag hur Paris springer i väg, fullt på klädd med en resväska.
En vecka senare gjorde vi slut, berättar Randy i New York Daily News.




Brooke Shields
Skådespelaren Brooke shilels väntade med att ramla runt i sänghamen tills hon var 22 år eftersom hon länge var väldigt osäker på sig själv.
Idag säger hon att det var ett misstag att vänta så länge:
- Jag ångrar att jag inte förlorade oskulden tidigare.
Jag hade så mycket press på mig själv som jag nog hade sluppit om jag bara hade fått det överskötat när jag var yngre.
Jag tror att jag hade varit mer tillfreds med mig själv då, säger stjärnan till Headlth magazine.




Daniel Radcliffe
Harry Potter - stjärnan Daniel Radcliffe trollade bort oskulden när han  var 16 år gammal till sin då mycke äldre flickvän.
- Ålderskillanden var inte löjligt stor, men den skulle definitivt uppröra en del människor, säger skådespelaren till Detalis.
Om stunden var magisk förtäljer inte historien...




Måns Zelmerköw
- Jag förlorade oskulden 020202.
Det var hemma i Lund med en tjej i klassen som nog var lite kär i mig.
Jag var 15 då. Det var väldigt nervöst och inte så bra.
Jag kan tänka mig att jag var rätt tafatt i den situvationen, har Måns tidigare berättat för Atonbladet.



Erika Selin
Idol-deltagaren Erika selin var 13 år när hon förkorade oskulden.
- Det var bra.
Jag gick i sjuan och det var tillsammans med sin dåvarande pojkvän, säger hon till FRIDA.



Erik Grönwall
- Jag gick i nian och det var med en tjej som jag inte var tillsammans med.
Vi var nyvakna och det var inte särskilt mysigt, berättade han för FRIDA
Erik Grönwall var 15 år när han blev av med oskulden.


OCH VI VÄNTAR TILLS VI ÄR GIFTA...




Miley Cyrus



Taylor Swift



Jonas Brothers 


                                                                    


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0