Film mys med T

Mellan torsdag och fredag så hade man lite film mys med T det va så mysigt.
T kom hem till mig typ klockan 10 eller hon kanske va strax efter 11 stannade här fram tills klockan blev två halv tre.
Sen efter det så försökte jag iaaf sova när han va tvungen och knalla sig hem.
Men den kvällen med deej kan man ju inte beskriva med ord ju =)
Det va underbart och jag fattar ingenting dagen efter =)
Känns overkligt och verkligt på något sätt.
Underbart och mysigt var det iaf det är ju huvudsaken =)
Sen skulle man till skolan på fredagen..
Jag blev snopen att jag kunde gå upp men jag va trött men jag tvingade upp mig själv så jag inte kom försent till skolan.
När man kom hem efter allt man har varit på så tog man sig en liten "tupplur" det var skönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0