Skrattar åt små/barnsligasaker

Heta blonda brudar thihi
Hahah idag har man skrattat loss med dig.
Det är så härligt att skratta med dig.
Det spelar ingen roll vad man säger så skrattar jag endå.
Vad man än säger så e det jävligt barnsligt å så  men det kan bli kul endå.
Glömmer aldrig när du och jag e trötta så skrattar vi åt små grejjer som inte alls e så roliga när man e pigg asså.
Men du vet ju att jag oftast e seg så skrattar jag åt vadfansomhelst asså hah.
Det är skönt att skratta ut sig ibland ju det känns ju så underbart asså.
Idag var det nice att skratta tsm med dig ju.
Jag älskar att se dig lycklig och glad för då mår jag ju bra och du mår oxå bra av det=)
Du vet att du betyder allt för mej även om jag inte visar det för dig<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0